Ikut Mengikut

Wednesday, January 12, 2011

::Aku rindu kamu!::

Salam,

rasanya sudah cukup lama aku tidak berblogging ini. Sejak bukanya semesta baru, aku tersangatlah sibuk dengan urusan kursus yang sudah tunggang terbalik seperti sampan dipukul ombak!

Ah! kembali kepada tajuk. Ya! “Aku rindu kamu!”. Itu tajuk entry ku kali ini. Entah siapakah yang aku rindui itu. sejak bermulanya sem baru ini, aku tidak lagi berjumpa dengan kamu. Aku sangat sibuk. Aku mohon maaf terhadap kamu. Aku tidak dapat berjumpa kamu buat masa ini, namun hanya satu sahaja yang menemaniku disini.

Tapi, disebabkan kesibukan diriku, aku tidak sempat nak melayan kamu yang menemaniku disini. Aku mohon maaf kamu! Aku akan berusaha untuk mendapatkan masa bersama kamu. Aku berjanji untuk tidak sibuk. Aku rindu kamu!, Aku mahu bersama kamu!. Aku pasti mencari masa untuk bersama kamu nanti. Itu satu kePASTIan!. Aku janji!

!MEREKA YANG AKU RINDUI!

 

IMG_7409

kamu semua yang saya sentiase rindui

IMG_7410

Ah! I miss u very much!

IMG_7411

koleksi kamu yang menjadi feveret ku

IMG_7412

buku novel sejarah Islam yang dirindui juga

12012011139

peneman diriku di universiti. hanya kamu yang menemaniku

Ah! itu la mereka. Mereka yang sungguh aku rindui. Entah mengapa aku merindui mereka sangat-sangat pula. Mahu kembali ke rumah segera. Huaaaaa!

Oh! sekiranya diberikan pilihan antara harta dan mereka. aku pasti pilih mereka. mereka saja yang sanggup menemani aku. Harta hanya pasti meninggalkan diriku.

p/s: Aku sungguh gembira tatkala menulis mengenai kamu semua. nanti kan kepulangan aku ya! [haha, entry seorang gila]

si muncai etot

4 comments:

cikbunge said...

wah !! nash ! super ahh koleksi bku kaw..

farida tarmize said...

weyh..akak da lama tak masuk library and baca buku..
waaaaa..
kene tukar profession ni

muncai said...

hanem : ini la namenye mini library. hehe

kakak : duduk ruma pun tk masuk library ke?

Cik Lah said...

auntie memang jeles tngok library korang. Buku2 auntie still terperap either kat dlm kotak or beg2 klasik tu. Takde tempat nak letak...entah bila boleh ada rumah besar dan boleh convert room to library..